.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبریک شجاعی به افتخار آفريني مازنی ها در کشتی
تبریک شجاعی به افتخار آفريني مازنی ها در کشتی

در پی پیروزی دلاور مردان عرصه کشتی در رقابت‌های قهرمانی جهان در استانبول ترکیه توسط فرزندان غیور مازندرانی ، سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اطلاعیه ای صادر شد.

متن اطلاعیه :

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی دلاور مردان عرصه کشتی جهانی فرزندان برومند این دیار علوی و پهلوان پرور موجب شادی و شعف و مسرت گردید. براستی که این موفقیت نشان داد ،دلاورمردان جوان ما می تواننددر در عرصه ورزش کشور با اتکا به قدرت لایزال الهی در رسیدن همه قله ها در صحنه بین الملل بی نظیر باشند. البته مسئولین ما با برنامه ریزی دقیق, یکدل و متحد و مدیریت صحیح می توانند قهرمانان زیادی را در عرصه ورزش معرفی نموده و موجی از شادی و سرور درکشور و بخصوص این استان فراهم سازند. کما اینکه تاکنون دانشمندان,علما و همچنین پهلوانان زیادی را درهمه عرصه ها تقدیم این کشور نمودند و در راه موفقیت و سربلندی کشور عزیزمان گام برداشته اند. بنا براین می طلبد که از همه مسئولین اجرائی کشور که در این استان فعالیت می کنند بخواهم که برای ایجاد همدلی و کمک به فرزندان این مرز و بوم اعم از دانشجویان ،ورزشکاران ، هنرمندان و سایر اقشار کوتاهی ننمایند و زمینه رشد و تعالی آنان را فراهم سازند و برخود وظیفه میدانم که با تمام توان دراین خصوص به آنان کمک نمایم تا بتوانیم قدردان اینهمه دلاوری های جوانانمان در عرصه ورزشی ، علمی و فن آوری و هنر و سینما و مدافعان مرزهای کشورمان در هشت سال دفاع مقدس باشیم
اینجانب ضمن تبریک این قهرمانی ارزنده و غرور آفرین،که سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در جریان مسابقات جهانی دو مرتبه بوسیله دو ورزشکار قهرمان مازندرانی طنین انداز گردید،و پرچم سه رنگ صلح و دوستی و دلاوری و ایمان کشورمان به اهتزاز در آمددر پایان از تلاش همه مسئولان و دست اندکاران و مربیان بویژه دو دلاور رشید و خانواده محترمشان ،کمال تشکر و قدر دانی را دارم و آرزوی سربلندی برای کشور جمهوری اسلامی که همواره حامی مسلمانان جهان بوده را دارم.

والسلام
سید رمضان شجاعی
نماینده مردم شریف ساری در مجلس شورای اسلامی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 شهريور 1390
فکر کنم "شمال نیوز " بلندگوی تبلیغاتی آقای شجاعی شده. فکر نمیکنید کمی زود شروع کردید؟؟؟
نا شناس 28 شهريور 1390
آقای محترم چرا دارید شیرینی قهرمانی این دو عزیز رو از ما می گیرید آقای شجاعی به همه مازندرانی دلگرمی می ده ترو بخدا برو دو سال پیش بیشتر سایت ها رو ببین شجاعی برای هر کسی که برای مازندران افتخار کسب می کرد اطلاعیه می داد یا نه اگه نه فرمایش شما درسته در غیر اینصورت باید به وجدان خود مراجعه کنی
براری 28 شهريور 1390
شجاعی کیاسری کی باشند که تو همه کارها دخالت میکنند ؟ در ضمن جنای شجاعی چه خبر از کیاسر ؟ بعد سالیان سال هنوز نتونستی شهرستان کنی و به استقلال دست پیدا کنید ؟
نا شناس 28 شهريور 1390
اخسنت
نا شناس 28 شهريور 1390
شجاعی همیشه در این زمینه ها برای جوانان مازندران مایه دلگرمی بود
نا شناس 28 شهريور 1390
با سلام
من دانشجوی رشته مهندسی الکترنیک شیراز ترم سوم و اهل شهرستان ساری هستم و همین امروز وارد شیراز شدم .بخدا وقتی شمال نیوز رو باز کردم و این پیام رو دیدم خیلی خوشحال شدم و برای نماینده محترم خود هم سلام می فرستم و به همه مازندرانی ها قول می دهم درسم را بخوانم و برای ایران افتخار بیافرینم انشاءا..
در همین جا از استاندار هم تشکرمی کنم که پیام داد حرکت حرکت خوبیه حالا بعضی ها ناراحت میشن جای تامل داره
نا شناس 29 شهريور 1390
شجاعی عزیز ما فوتبال دوستان قائمشهر است بهتر است آقای ادیانی و اکبری هم کمی به فکر ما جوانان باشند و از خودشان بگذرند او برای نساجی و صنعت (سایپا)ساری زحمات زیادی کشیده است . بعنوان یک فوتبال دوست قائمشهری می خواهم که به ورزشگاه ما بیاید و ما هم قدردان او باشیم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.